Întrebari frecvente

De ce se aud filmele atât de tare în sala de cinema?

Pentru că acela este nivelul de sunet din coloana sonoră a filmului – dacă am da mai încet, nu s-ar mai auzi dialogurile dintre personaje, precum și alte sunete slabe.

*

De ce titlurile filmelor în limba română nu coincid cu titlurile din engleză?

Pentru că titlurile din limba română sunt traduceri / adaptări oficiale ale titlurilor originale și cu aceste titluri primim și toate materialele (postere și nu numai). Sunt, adesea, situații în care acestea nu concid. De aceea, preferăm să folosim titlurile în limba engleză pe site-ul nostru, deși majoritatea posterelor sunt în limba română (și, adesea, titlurile diferă, deși este vorba de același film).

*

Care este diferența între avanpremieră și premieră?

Săptămâna cinematografică începe vineri. Așadar, avanpremierele sunt filme care au premiera într-o săptămână cinematografică anume și sunt rulate în sala de cinema cu una, maxim două zile înainte (în mod normal, avanpremierele sunt joia). Filmele rulează apoi în premieră pe parcursul unei săptămâni cinematografice, apoi nu mai au statutul de premiere. Scopul lor este să permită cinefililor vizionarea filmelor înaintea… tuturor!

*

Prețul biletelor este acelasi pentru filmele în 2D și cele în 3D?

Da, prețul este același.

*

De ce nu-mi sosește confirmarea rezervării / biletul pe e-mail?

Este posibil ca mailurile noastre să ajungă în folderul tău de spam/junk mail. Adaugă domeniul happycinema.ro la whitelist și adresa noastră în address book.

*

Reducerea de elev este valabilă pe parcursul vacanței de vară?

Da, este valabilă! Te așteptăm!

*

Nu primesc mailuri de la HappyCinema. Ce să fac?

Vă rugăm ca, în cazul în care nu ați primit imediat un e-mail de la HappyCinema, să așteptați cca 60 de minute înainte de a ne raporta situația, pentru că uneori se întâmplă ca mesajele să fie primite cu mici întârzieri. Totuși, când un e-mail pe care îl așteptați de la noi (newsletter, bilet, rezervare) nu sosește în inbox-ul dumneavoastră nici după aproximativ 60 de minute, este posibil să fie din cauza modului în care anumite servere interpretează anumite trimiteri pe e-mail ca fiind posibil spam.

Pentru a vă asigura că veți primi mereu e-mailurile noastre, este de recomandat să adăugați adresele noastre de e-mail în agenda dvs. / lista de siguranță.

În acest fel, e-mailurile noastre nu vor ajunge niciodată în dosarul dvs. de spam și nici nu se vor pierde pe drum, ci vor sosi direct în inbox.

Alegeți din lista de mai jos furnizorul de servicii de e-mail pe care îl utilizați pentru a vedea cum să adăugați adresa noastră de e-mail.

Gmail

  • Faceți clic pe opțiunea Afișați opțiunile de căutare – triunghi îndreptat în jos în câmpul principal de căutare
  • Introduceți happycinema în câmpul “From”
  • Faceți clic pe linkul “Creați un filtru cu această căutare” (este un link gri în dreapta butonului albastru, e posibil să nu-l vedeți din prima)
  • Bifați opțiunea “Nu trimiteți niciodată la Spam”
  • Faceți clic pe Creare filtru.

Yahoo! Mail

  • Pasul 1 Deschideți un e-mail de la noi
  • Pasul 2 Selectați link-ul Adăugare la agendă.
  • Pasul 3 Introduceți adresa de e-mail a contactului (newsletter@happycinema.ro / noreply@happycinema.ro / noreply1@happycinema.ro/ noreply2@happycinema.ro/ noreply3@happycinema.ro / noreply4@happycinema.ro) și faceți clic pe Salvați contactul.

Mozilla Thunderbird

  • Pasul 1 Faceți clic pe butonul Agendă
  • Pasul 2 Asigurați-vă că agenda personală este evidențiată
  • Pasul 3 Faceți clic pe butonul Card Nou
  • Pasul 4 În fila Contact, copiați și inserați adresa noastră și faceți clic pe ok

Mac Mail

  • Pasul 1 Deschideți un e-mail de la noi
  • Pasul 2 Faceți clic dreapta pe adresa de e-mail a expeditorului
  • Pasul 3 Faceți clic pe Adăugați la contacte din meniul scurt
  • Pasul 4 Faceți clic pe Salvați și închideți

Microsoft Outlook Express 6+

  • Pasul 1 Deschideți un e-mail de la noi
  • Pasul 2 Faceți clic cu butonul din stânga pe pictograma expeditor sau faceți clic dreapta pe numele expeditorului
  • Pasul 3 Faceți clic pe Adăugare la contact
  • Pasul 4 Faceți clic pe Salvați și închideți

Microsoft Outlook 2003

  • Pasul 1 Deschideți un e-mail de la noi
  • Pasul 2 Selectați acțiunile din bara de instrumente
  • Pasul 3 Selectați Junk Email din meniul derulant
  • Pasul 4 Selectați Adăugați expeditorul la lista Expeditori Siguri
  • Pasul 5 Verificați dacă informațiile noastre de contact sunt corecte și faceți clic pe Ok

Microsoft Outlook 2007

  • Pasul 1 Deschideți un e-mail de la noi
  • Pasul 2 Faceți clic pe Opțiuni din meniul Instrumente
  • Pasul 3 În fila Preferințe, sub Email, faceți clic pe Junk E-mail
  • Pasul 4 Selectați fila Expeditori siguri sau Destinatari siguri și faceți clic pe adăugați
  • Pasul 5 Introduceți adresa de e-mail a contactului și faceți clic pe Ok

MSN Hotmail (Classic)

  • Pasul 1 Deschideți un e-mail de la noi
  • Pasul 2 Faceți clic pe Salvați adresa din bara de meniu
  • Pasul 3 Verificați dacă informațiile noastre de contact sunt corecte
  • Pasul 3 Faceți clic pe OK în următorul ecran